2. studenoga 2010.

Tagliatelle s umakom od špinata

Kako je zadnji recept bio grčki, danas vam nudim nešto talijansko. 
Jednostavno jelo, kao što je i većina recepata s tjesteninom. 

Spada u grupu mojih "najviše ponavljanih". Nadam se da će vam se svidjeti kao što se sviđa i nama :)) 


Sastojci za 4 osobe:
  • 320 g tagliatella
  • 500 g špinata
  • 1 šeflja, kacijola, zaimača ili kutljača... (na kojem god narječju želite) juhe
  • 6 fileta inćuna u ulju (ocijeđenih)
  • 2 žličice naribanog Parmezana
  • 1 luk
  •  sol i papar po ukusu

Postupak:
  • ogulite, operite i sitno narežite luk
  • očistite i operite špinat, te ga pažljivo ocijedite
  • špinat premjestite u posudu s juhom i sitno narezanim lukom, pa kuhajte poklopljeno oko 25 minuta
  • nakon toga otklopite posudu i pustite da se ohladi
  • izmiksajte ohlađeni špinat u električnoj sjeckalici s naribanim Parmezanom, 2 fileta inćuna, soli i paprom dok ne dobijete homogenu kremastu smjesu
  • u kipuću posoljenu vodu stavite kuhati tjesteninu onoliko minuta koliko piše na pakiranju (ne treba vam nikakvo ulje, maslac ili sl., dovoljno je dobro promiješati tjesteninu svako malo, pa se neće lijepiti)
  • dobro ocijeđenoj tjestenini (koju nemojte ispirati) što prije dodajte umak
  • ostale inćune rasporedite po tjestenini kao ukras

    Vjerojatno većina vas zna i slijedi ove male cake za tjesteninu, no mislim da ih uvijek vrijedi ponoviti (i dalje sumnjam da ih moji slijede ;) njima se tjestenina kuha dok se ne "skuha").

    Ova tjestenina je ukusna i bez inćuna, te ako vam se ne sviđaju, možete ih i izostaviti. Na slici niže ih nema, jer ih nije bilo doma toga dana;)


    Buon apetito!

    p.s. danas sam vidjela svoj blog na Exploreru kod prijateljice i nisam mogla vjerovat kako može biti tako neporavnato. Ima li neko kakav savjet? da li se to može jednostavno riješiti, ili da ostavljam kako je (69 % me čita na Firefoxu, gdje i ja uređujem). Ima li netko iskustva kako se to sve vidi na Chromeu, Operi ili Safariju (da sad to sve ne instaliram)? Bila bih vrlo zahvalna na bilo kakvoj pomoći :)))

    Broj komentara: 6:

    Jelena kaže...

    MIslim da će ovaj blog uskoro, biti međe omiljenim kod blogerica. Koliko sam primetila sve su lude za mediteranskom kuhinjom, kao i većin žena. Inćune nisam koristila i ne plašim ih se . Znam da dobiju miris i ukus oraha kada se proprže i ne mogu se detektovati u sosovima, barem tako kažu, a i ovako sigurno daju specijalni onako slankast šmek. Činjenicu da ima inćuna u sosu ću morati prećitati svom mužu dok ne pojede.
    E sad, ja koristim Google Chrome i kod mene je sve u najboljem redu na blogu, sve poravnato i cakum pakum lepo. Bez brige.Ja evo već par meseci blogujem i totalno sam navučena. Pre sam i ja htela svaki dan da izdajem recepte, ali me je prošlo i zaista nema potrebe za tim. Polako, treba i nama vremena da isprobamo sve u pauzama. Sada ih lepo stavljam u arhivu i obrađujem polako. Najkorisnija stvar koju sam otkrila pre mesec dana je blogger kontrolna tabla gde se mogu pratiti komentari hronološki, pošto videćeš nekada ljudi ostave pitanje ili komentar na starom postu, a ti ne možeš vrteti svaki dan postove da vidiš jer neko nešto dodato. Tu ima i Statistika, pa je korisna u tome da vidiš ko te posećuje i koje ključne reči ljudi koriste da nabasaju na tvoj blog. Sve u svemu mislim da ćemo mi ovaj blog istraživati za godinu dana u Kuvarijacijama sigurno. Samo se polako priključuj ostalim blogovima u onom delu followers ili preko RSS (još uvek to ne znam da uradim) pa da te ostale blogerice zapaze i mogu i tebe da slede preko follow ili RSS. Cure su super.

    Nina kaže...

    ja obožavam tjesteninu s raznim umacima, špinat mi je jedan od omiljenih zelenih povrća :)
    odlična je ova tjestenina

    p.s. ja sam na IE i Operi, na oboje se sve lijepo poravnato vidi

    mojamediteranskakuhinja kaže...

    @ Jelena – kako se kaže: „Iz tvojih usta u Božje uši“ :))

    Javi mi kada probaš recept. Nadam se da će se i tvom mužu svidjet!

    Hvala ti puno na svim savjetima i na tvojim poticajnim riječima potpore!! Ja ću se trudit upoznavat vas dalje sa zanimljivim grč. i tal. (ali i ostalim) receptima.

    Mediteranska kuhinja je stvarno najbolja i najfinija! Ne griješe blogerice!!!!!!


    @ Nina: imamo isti ukus :))
    obožavam tjesteninu, iako ju u zadnje vrijeme nešto manje jedem (prije sam stvarno pretjerivala), no špinat (i blitvu) bi mogla svaki dan

    ps. vidjela sam na IE da mi naslov ide u 2 reda. To ću sredit jednog dana kad nađem bolju ideju za banner

    Tadeja kaže...

    Jako, jako dobar recept i mislim da će vrlo skoro u opticaj. Prekrasne fotke!

    Tadeja kaže...

    Zaboravih! Ja te čitam u IE i doma i na poslu i osim naslova u dva reda, a to bi možda mogla riještiti manjim slovima ili užim layout-om bloga, ništa drugo nije neporavnano.

    mojamediteranskakuhinja kaže...

    hvala komplimentu, posebno mi je drago jer dolazi od bloggerice s fotkama kojima se već duže vrijeme divim :))