12. listopada 2010.

Super jednostavni kolač od limuna i oraha

Da nastavim kako sam obećala - sada slijedi jedan talijanski recept. Prilika mi se ukazala sinoć kada sam vidjela da smo ostali bez kolača - u ovom slučaju je to bio jedan od najboljih koje sam ikada probala, s tikvicama i maslinovim uljem... recept slijedi u jednom od sljedećih postova :) samo se nadam da će tikvice potrajat do tada. 

S obzirom da je to bilo pred početak jedne od najboljih serija, trebalo je smislit nešto super brzo, i odabir je pao na ovaj kolač. Recept je stvarno jednostavan i brz (i svi sastojci su bili pri ruci), te nema prljanja posuda, s obzirom da se sve miksa u jednoj jedinoj. 
Odličan kolač za ljubitelje oraha, a u mom slučaju taj netko voli sve slatko...

Skoro sam zaboravila: recept je iz enciklopedije talijanske kuhinje, svezak "Torte", iz kojega bi vrijedilo sve probat!!


Sastojci:
  • 200 g brašna
  • 200 g šećera
  • 120 g maslaca
  • 2 jaja
  • 1 žličica naribane limunove korice (od neprskanog limuna)
  • 100 g mljevenih oraha
  • 1/2 omota praška za pecivo
  • prstohvat soli
  • 4 žlice mlijeka
  • 1 žlica šećera u prahu


Postupak:
  • Maslac rastopite na sobnoj temperaturi
  • Duguljasti kalup za pečenje namažite s malo maslaca i pobrašnite
  • Miksajte preostali maslac sa šećerom dok ne dobijete glatku smjesu
  • Dodajte cijela jaja, jedno po jedno,
  • Stalno miješajući dodavajte prosijano brašno pomiješano s praškom za pecivo
  • U smjesu dodajte: prstohvat soli, mlijeko, orahe i limunovu koricu. Sve dobro promiješajte.
  • Smjesu premjestite u kalup i pecite u već prije zagrijanoj pećnici na 180°C oko 50 minuta
  • Nakon što ste provjerili da je kolač gotov, lagano ga izvadite iz kalupa i pustite da se ohladi. Prije posluživanja ga pospite šećerom u prahu

    2 komentara:

    Ana kaže...

    ipak ću morati prijaviti da sam napokon iskoristila priliku kad mi je trebalo slatko, a imala sam višak oraha u kući i napravila ovaj kolač...solidan je, taman uz čaj ili mlijeko prije spavanja...
    jedino nisam htjela koristiti svoj duguljasti kalup jer mi je bio malo zahrđao, ali hvala na savjetu, sredit ću to žicom i pek-papirom sljedeći put...zapravo nije tako loše ni ako ga se stavi u kalup za kuglof, premda je onda malo niži...u svakom slučaju puuuuno hvala :D

    mojamediteranskakuhinja kaže...

    drago mi je što si probala!
    sljedeći put onako kako smo rekle ;)